FIREMNÍ A SPOLEČENSKÉ AKCE

Hotelová restaurace, kavárna, ale také seminární salonek, který je součástí hotelu nabízí reprezentativní prostředí pro pořádání firemních a soukromých oslav.

RESTAURACE

Hotelová restaurace je ideálním místem pro Vaše setkání, soukromé                    a společenské akce až pro 112 osob. 

SALÓNEK

Oddělený salónek, který je součástí restaurace nabízí prostory pro 14 – 20 osob.

Ideální pro oslavy, společenské akce, školení, teambuildingy a pro menší uzavřenou společnost.

KONFERENČNÍ MÍSTNOST

Oddělená konferenční místnost , která je součástí hotelu nabízí prostory          pro 40 – 60 osob ( v závislosti na zasedacím uspořádání)

Prostory jsou často využívány pro školení, semináře, předváděcí akce, teambuildingy nebo oslavy.

Vybavení : dataprojektor, flipchart, zvuková technika, bar

Rádi Vám sestavíme nabídku podle Vašich přání.

Neváhejte nás kontaktovat.

KONTAKTNÍ INFORMACE

    Informace o akci



    Důležité upozornění


    Vážení hosté,
    rádi bychom Vás informovali, že od 28. dubna 2025 bude na hotelu Pyramida probíhat rekonstrukce střechy, která potrvá několik týdnů. Práce budou probíhat pouze ve všední dny a v denních hodinách (cca 8:00–17:00).

    Vzhledem k povaze prací může docházet ke zvýšené hlučnosti, především v dopoledních hodinách. Snažíme se veškeré činnosti organizovat tak, aby byl komfort našich hostů co nejméně narušen. Veškeré služby hotelu včetně wellness zóny, restaurace i léčebných procedur zůstávají v plném provozu.Rekonstrukce je důležitou součástí zajištění kvality a bezpečnosti budovy do budoucna. Věříme, že i přes toto dočasné omezení si svůj pobyt užijete.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

    This will close in 0 seconds