Hotel mit über 20-jähriger Tradition

ARRANGEMENTS

Komplexe Dienstleistungen für Ihre perfekte Regeneration

Angenehmes 4* Hotel befindet sich am Rande des Stadtparks in natürlicher ruhiger Lage nahe dem Zentrum von Franzensbad. Das beliebte Aquaforum befindet sich ebenfalls in der Nähe des Hotels. Im Hotel Pyramida finden Sie ein modernes Restaurant, ein einzigartiges Panorama-Dachcafé und eine Wellness-Relaxzone für perfekte Regeneration und Entspannung.

Gönnen Sie sich Tage voller Ruhe und Entspannung – wir freuen uns auf Sie!

EXKLUSIVE RABATTE
VON BIS ZU 30 %

First-Minute-Rabatt 15% bis zum 9. Februar 2024

Vergessen Sie diesmal die traditionellen Geschenke und schenken Sie ein Erlebnis, das Ihre Beziehung bereichert und den Februar unvergesslich macht! Gönnen Sie sich eine Auszeit vom Alltag im Spa und wir machen es für Sie beide zu einem rundum romantischen Aufenthalt. Schenken Sie Ihrem Partner etwas, das Ihre Liebe wirklich symbolisiert. Bei uns können Sie diesen Aufenthalt bis Ende Februar reservieren.

  • Übernachtung für 2 Nächte in der gewählten Zimmerkategorie
  • 2 x reichhaltiges Frühstücksbuffet
  • 1 x romantisches 4-Gänge Candle-Light-Dinner für 2 Personen
  • 1 x Abendbuffet oder Menüwahl
  • Romantisch dekoriertes Zimmer bei Anreise

BEWERTUNGEN

Halyna Vagner
Halyna Vagner
2023-08-27
Very nice location, about 10-15 min walk through the park to the city center. Also there is electric little car going to/from city every 1 hour, so you can take a ride. Breakfast is sufficient. There are pool and saunas and lots of spa procedures to choose from. Equipment rather older, but room was huge.
martin Šimanovský
martin Šimanovský
2023-08-20
Příjemný hotel v blízkém okolí Františkových Lázní. Pokoje velké a čistě uklizené. Vybavení na pokojích fungující a dostačující. Matrace na manželské posteli samostatně a v noci se mezi matracemi vytváří nepříjemná mezera.
Hana Krásová
Hana Krásová
2023-08-11
Ochotný personál, čisté pokoje. Místo kam se vždy ráda vracím 🙂
Christina
Christina
2023-08-07
Check in: Recepční dosti nepříjemná, a vypadalo to, že ji přímo obtěžujeme, nám se nevěnovala, ale paní doktorkce. Paní doktorka je zaměstnanec, a my jsme hosté... Paní doktorka mohla počkat, či paní recepční ji mohla upozornit, že zde má hosty. Přehlédnout nás nemohla. Já jsem taktéž doktorka, ale nepotřebuji titul a postavení využívat ke komunikaci... Či mluvit německy, aby se mnou bylo jednáno jinak. Při check in, nám nebylo nic vysvětleno, jako například využití bazénu, či sauny, či dalších možností... Jako například připlatit si večeři, nebo masáž. Naopak nám bylo řečeno, že pokud nebude na pokoji opět zmiňovaná a několikrát odmítnuta přistýlka a povlečení na ní, tak cituji "si ho vyndejte ze své postele a přistýlku si povlíkněte, a pokud vám to nepůjde, tak zavolejte, my vám to uděláme "... Opravdu? V 4* lázeňském hotelu kde za noc utratím 3000,- slyším po dlouhé cestě tuto větu? Recepční neví absolutně jak vypadají pokoje. Jinak by věděla, že mám apartmá se 3 postelemi, a neopakovala by stále přistýlku, kterou jsme nežádali, z důvodu nevyužítí, a několikrát ji odmítli. Pro odlehčení... Pochybuji, že třetí postel, která je v pokoji na pevno, během 20min uklízečka stěhovala... Hotel: Hotel vypadá hezky, ale chování recepce je katastrofa, a to jsme dnes přijeli z rakouských Alp... Cestujeme po hotelích po celém světě, každý měsíc v jiné zemi, teď už skoro každý týden cestujeme, a máme "své" hotely kam se rádi vracíme, a máme s manažery již rodinné vztahy, proto pro nás bylo překvapením chování recepce v takovém hotelu jakým se ten váš prezentuje, jelikož chování recepční odpovídalo hostelovému přivítání na 35 Evenue Brooklyn v nočních hodinách. Kort ve Františkových lázních, které já osobně miluji, a beru je jako svoji vnitřní relaxaci. I zde máme rodinné vztahy a výjimečné podmínky v hotelu Imperial... Pokoj: Příjemný a hezký, odpovídá fotografiím na internetu, ale... V pokoji na každé posteli byly připraveny ručníky, I pro dceru, ale župany a pantofle, bohužel pro dceru již ne. Například v Imperialu má dcera malý župan I malé pantofle, a samozřejmě i dětské sprchové gely... I když to není hotel prioritně pro děti... Nezapomínají na naší dceru, jelikož dcera patří k nám, a je to živá bytost... I když neplatí plnou cenu jako dospělý člověk, tak všude ve světě ví, že když budou pozorný k dětem, získají si rodiče... Zde jsme se cítili velice špatně... I když nežijeme v ČR, je to stále naše rodná zem... Bazén: V bazénu jsem v 17:50 ošklivě uklouzla na schodech do bazénu, mám silný hematom na koleni, a celou levou holeň pohmožděnou od modřin... Přesto, že tam máte kameru, nikdo nepřišel a nepomohl. Stalo se to díky doslova vykotlanému madlu - zábradlí do bazénu, které není pevně ukotveno. Manžel natočil okamžitě úraz po pádu přímo na místě. Sauna: Nikdo z hostů nedodržuje hygienu a co více, NIKDO to nekontroluje! Do sauny lidé chodí bez prostěradel... V mokrých plavkách neosorchovaný sedí v sauně. Recepce: Při procházce ven jsme šli okolo recepce a zřetelně slyšíme recepční, jak se baví mezi sebou, cituji: "nějaký Němec teď volal, že je v bazénu, a chce otevřít dveře na terasu, co si jako myslí, že mu tam teď jenom jemu půjdu otevřít dveře na terasu? No ať na to zapomene!" Chápu, že tu máte převážně německou klientelu a spoléháte na to, že nikdo českému jazyku nerozumí, ale my mluvíme více jazyky... A český je náš rodný... Strašná neúcta! Recepce je vždy srdce hotelu, bohužel u vás to tak není... Ba Naopak...